PRZETARG
Tytuł:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym poniżej 60 000 euro na wykonanie
usługi polegającej na:
Część A: „Ubezpieczeniu majątkowym i
osobowym”
Część B: „Ubezpieczeniu floty pojazdów”
Daty:
Ogłoszenia: 11.12.2006 r.
Składania:
19.12.2006 r., godz. 11.00
Otwarcia:
19.12.2006 r., godz. 11.30
Treść:
Prezes Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dęblinie w
oparciu
o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2006r., Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony o
wartości poniżej 60 000 euro na wykonanie usługi na:
Część A: „Ubezpieczeniu majątkowym i osobowym”
Część B: „Ubezpieczeniu
floty pojazdów”
1.
Zamawiający:
Miejski Zakład
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
ul. 15 P.P.
„Wilków” 3
08-530 Dęblin
NIP
716-25-15-927
tel: (081)
883-01-03
www.mzgk.pl
2.
Określenie trybu zamówienia:
Przetarg
nieograniczony
3.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mzgk.pl
4.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest:
Część A:
„Ubezpieczenie majątkowe i osobowe”
Część B:
„Ubezpieczenie floty pojazdów”
5.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza
do składania ofert częściowych.
6.
Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.
Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy od daty
zawarcia umowy
8.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty niezbędne do
ich oceny:
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
Spełniają warunki określone w art. art. 22 ust. 1 ustawy z 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
2.
Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
3.
Posiadają przewidziane prawem
zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we
wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia,
4.
Posiadają wymagany dla
zakładów ubezpieczeń margines wypłacalności na poziomie min. 100%.
5.
W ciągu ostatnich 3 lat
wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące ubezpieczenia majątku o wartości
nie mniejszej niż wartość oferty.
6.
Minimalny okres działalności
firmy na rynku ubezpieczeniowym musi wynosić 2 lata.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w
konsorcjum).
W takim wypadku ich
oferta musi spełniać następujące wymagania:
1.
Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do
reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenia niniejszego zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie
może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie
wraz
z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania.
2.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia
publicznego dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę,
określającą: strony umowy, przedmiot i cel działania, sposób ich
współdziałania, czasookres obowiązywania umowy, zakres prac przewidzianych
do wykonania każdemu z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej
odpowiedzialności wykonawców), obowiązki i uprawnienia wykonawców,
pełnomocnika i jego uprawnienia.
3.
Do podmiotów występujących wspólnie ubiegających się o zamówienie
publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy.
4.
Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie
podlega wykluczeniu
z postępowania. Przy ocenie spełnienia warunków o których mowa w art. 22
ust. 1
pkt 2 i 3, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i
kadrowy jakim dysponują Wykonawcy, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie
oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
5.
Oferta musi być podpisana w sposób, by prawnie zobowiązywała
wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.
Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem.
8.
Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące
się na „wykonawcę" w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać
dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Dokumenty jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia wymaganych
warunków:
1.
Właściwie wypełniony i podpisany formularz oferty zawierający
poszczególne części zamówienia - załącznik nr 1 lub 1A do SIWZ
(odpowiedni dla części na którą Wykonawca składa ofertę).
2.
Właściwie wypełniony i podpisany formularz cenowy
(odpowiedni dla części na którą Wykonawca składa ofertę) –
załącznik nr 1 lub 1A do oferty.
3.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2
do oferty.
4.
Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał
zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert – załącznik nr 3A i 3B do oferty.
5.
Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych – załącznik nr 4 do oferty.
6.
Podpisany i wypełniony projekt umowy (odpowiedni dla części na
którą Wykonawca składa ofertę) – załącznik nr 5 lub 5A lub 5B do
oferty.
7.
Oświadczenie o wykonanych usługach w okresie ostatnich trzech lat –
załącznik nr 6 do oferty na część A, nr 6A do oferty na część B.
8.
Dokument potwierdzający zezwolenie na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia
- załącznik nr 7 do oferty.
9.
Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu
przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z
opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części - rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą
być składane (Dz.U. z 2006 r.
Nr 87, poz.605) – załącznik nr 8 do oferty.
10.
Przedmiot i zakres ubezpieczenia – część A lub część B lub A i B –
załącznik
nr 9 lub 9A (odpowiedni dla części na którą Wykonawca składa ofertę).
11.
Spis dokumentów (załączników) dołączonych do oferty (wg kolejności) –
załącznik nr 10 do oferty.
9.
Informacje na temat wadium:
Wykonawca nie wymaga
wniesienia wadium.
10.
Kryteria oceny i ich znaczenie:
Cena – 100%
11.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć
w zamkniętej kopercie w siedzibie
Zamawiającego w pok. nr 2 do dnia 19.12.2006 r., do godz. 11.00.
12.
Termin związania ofertą:
30 dni liczonych od
terminu składania ofert.
13.
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie
zamierza zawierać umowy ramowej.
14.
Informacje o dynamicznym systemie zakupów oraz o zastosowaniu
aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie
zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu o zamówienie
publiczne.
Prezes MZGK Sp. z o. o.
Alicja Zwierzchowska
Dokumenty do
pobrania:
-
Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia wraz z załącznikami
|