PRZETARG
Daty:
Ogłoszenia: 01.07.2008 r.
Składania:
23.07.2008 r., godz. 10.00
Otwarcia:
23.07.2008 r., godz.
10.30
Treść:
Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z
siedzibą
w Dęblinie w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz.
U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655)
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 5 150 000 euro na zadanie:
1.
Zamawiający:
Miejski Zakład
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
ul. 15 P.P.
„Wilków” 3
08-530 Dęblin
NIP
716-25-15-927
tel: (081)
883-01-03
www.mzgk.pl
2.
Określenie trybu zamówienia:
Przetarg
nieograniczony.
3.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mzgk.pl
4.
Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
Wykonanie prac w zakresie:
- skucie nierówności
betonu dna zbiornika,
-
ścierne
oczyszczenie dna i ławy fundamentowej zbiornika przez piaskowanie,
-
iniekcyjne
uszczelnienie rys pęknięć betonu dna zbiornika,,
-
izolacja dna
zbiornika zaprawą mineralną izolująco- zabezpieczającą Kerasal o gr. śr.
15 mm.,
-
ścierne
czyszczenie ścian płaszcza zbiornika i studzienek w dnie, przez
piaskowanie,
-
wykonanie
ochronnej powłoki ścian, galeryjki i słupów zbiornika żywicą
dwuskładnikową, bezrozpuszczalnikową Sika Permacor 136 TW,
-
strumieniowe
zmycie istniejącej powłoki epoksydowej stropu i podciągów zbiornika,
-
strumieniowe
czyszczenie elementów stalowych wyposażenia zbiornika, rurociągów
technologicznych, galeryjek i włazów i pokrycie ich żywicą epoksydową
bezrozpuszczalnikową,
-
uszczelnienie
szczelin dylatacyjnych między zbiornikami żelbetowymi na
wodę, a ścianami korytarza komunikacyjnego do budynku
Stacji Wodociągowej w technologii Sikadur
Combiflex przy użyciu taśmy Combiflex klejonej do konstrukcji,
-
dezynfekcja
zbiornika,
-
badanie bakteriologiczne wody.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
-
45262330-3 Roboty w zakresie naprawy betonu,
-
45111100-9 Roboty demontażowe i przygotowawcze,
-
73111000-3 Laboratoryjne usługi badawcze,
-
74721100-0 Usługi dezynfekcji,
5.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych.
6.
Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie prac
modernizacyjnych – 01.08.2008 r.
Zakończenie prac
modernizacyjnych – 30.09.2008 r.
8.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty niezbędne do
ich oceny:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1)
spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)
wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
zrealizowali co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie i wartości,
3)
wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
oraz dołączą dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami
oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego,
4)
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej potwierdzonej polisą ubezpieczeniową lub innym
dokumentem.
5)
W przypadku Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie
zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie
spełniali wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c, ust. 2-4 niniejszego
rozdziału SIWZ.
W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy.
Wymagane dokumenty:
a)
wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,
b)
oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22
ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych -
Załącznik nr 2 do SIWZ,
c)
wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wraz z
dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót -
Załącznik nr 3 do SIWZ,
d)
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -
Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami
potwierdzającymi uprawnienia do kierowania robotami oraz zaświadczenie z
właściwej izby samorządu zawodowego,
e)
polisa lub inny dokument potwierdzający
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający,
f)
aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
g)
dokumenty potwierdzające uprawnienie
osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów rejestrowych,
h)
parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
1.
Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt e-g niniejszej
specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych
za zgodność
z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
2.
W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument
ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale
VII pkt 1 ust f niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
9.
Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10.
Kryteria oceny i ich znaczenie:
Cena – 80%
Gwarancja – 20%
Kryterium – cena brutto – 80%
C = Najniższa cena brutto/Cena brutto
badanej oferty x 80 pkt
Kryterium – gwarancja – 20%
G = Najdłuższy zaoferowany okres
gwarancji/Okres gwarancji badanej oferty x 20 pkt
11.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć
w zamkniętej kopercie w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 2 do dnia 23.07.2008 r., do godz. 10.00
12.
Termin związania ofertą:
30 dni liczonych od
upływu dnia na składanie ofert.
13.
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie
zamierza zawierać umowy ramowej.
14.
Informacje o dynamicznym systemie zakupów oraz o zastosowaniu
aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie
zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu o zamówienie
publiczne.
Dęblin, 01.07.2008r.
Prezes MZGK Sp. z o. o.
mgr inż. Dariusz
Wojdat
Dokumenty do pobrania:
-
Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia;
-
Formularz
oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ;
-
Oświadczenie
– Załącznik nr 2 do SIWZ;
-
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót
budowlanych odpowiadającym swoim
rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wraz z dokumentami
potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót
– Załącznik nr 3 do SIWZ;
-
Wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 4 do
SIWZ;
-
Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ,
-
Specyfikacja
techniczna – Załącznik nr 6,
-
Kosztorys
ślepy (zmodyfikowany) –Załącznik nr 7;
-
Karta
techniczna kleju Sikadur Combiflex – Załącznik nr 8;
-
Karta
techniczna taśmy Sikadur Combiflex – Załącznik nr 9;
-
Karta
techniczna powłoki Sika Permacor – Załącznik nr 10;
-
Karta techniczna zaprawy Kerasal – Załącznik nr
11.
____________________________________________________________________________________________________________
Dęblin, 15.07.2008 r.
Dla wszystkich uczestników postępowania
w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na modernizację zbiornika V1000
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Dęblinie
informuje, że na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007 r. Nr
223, poz. 1655) w dniu 15.07.2008 r. o godz. 9.24. wpłynęły
faxem pytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniżej
podajemy treść pytań i udzielone odpowiedzi:
PYTANIE WYKONAWCY:
- W jakiej formie podać
kwotę ryczałtową, czy wypełniać kosztorys ofertowy?
- W pozycji 5 rozdz. 1 dotyczącej izolacji dna
podano 6 m2, a powinno być 191 m2. Jaką ilość
przyjąć do wyceny?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Ad. 1. Zamawiający nie wymaga wypełniania kosztorysu ofertowego. Cenę
ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać na formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ad. 2. W załączniku nr 7 do SIWZ zatytułowanym Kosztorys ślepy w rozdziale 1
- Dno zbiornika w pozycji 5 - Izolowanie obiektów sztywną powłoką cementowo
– polimerową – powierzchnie poziome do wyceny należy przyjąć wartość 191 m2.
Prezes
Zarządu Miejskiego Zakładu
Gospodarki
Komunalnej Sp. z o. o.
mgr inż.
Dariusz Wojdat
______________________________________________________________________________________________________
Dęblin, 15.07.2008 r.
INFORMACJA O MODYFIKACJI SIWZ
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na modernizację zbiornika V1000
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Dęblinie
informuje, że w dniu 15.07.2008 r. w wyżej wymienionym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokonał następującej
modyfikacji:
W załączniku nr 7 do SIWZ
zatytułowanym Kosztorys ślepy w rozdziale 1 - Dno zbiornika w pozycji 5 -
Izolowanie obiektów sztywną powłoką cementowo – polimerową – powierzchnie
poziome do wyceny należy przyjąć wartość 191 m2.
Zmodyfikowany załącznik nr
7 do SIWZ Kosztorys ślepy dostępny jest na stronie internetowej
Zamawiającego
www.mzgk.pl
Przy sporządzaniu oferty
prosimy o uwzględnienie zaistniałej zmiany.
Prezes Zarządu Miejskiego
Zakładu
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
mgr inż.
Dariusz Wojdat
______________________________________________________________________________________________________
Dęblin dn. 30.07.2008 r.
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Modernizacja
zbiornika V 1000”
znak sprawy ZP/3/08.
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Dęblinie,
stosownie do art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje, iż w toczącym
się postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Modernizacja
zbiornika
V 1000”, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Renowacji i Konserwacji Budowli
„SPEC-BUD” s. c.
Grzegorz Zubilewicz, Piotr Kimak
20-474 Lublin, ul. Smoluchowskiego 3
W/w firma oferuje wykonanie zamówienia za cenę brutto: 181 880,00 zł
(słownie: sto osiemdziesiąt jeden tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych)
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w w/w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami art. 91 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych i specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, była to jedyna oferta, która podlegała ocenie. Spośród nie
podlegających odrzuceniu ofert, w toku oceny uzyskała najwyższą ilość
punktów – 100 (z czego 80 pkt za kryterium ceny i 20 pkt za kryterium okres
gwarancji).
INFORMACJA
O OFERTACH ODRZUCONYCH ORAZ O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA
W
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania,
o którym mowa powyżej odrzucono jedną ofertę i wykluczono jednego wykonawcę.
INFORMACJA
O WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wykluczono z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego
pn. „Modernizacja zbiornika V 1000” w związku z naruszeniem
postanowień art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Wykonawcę – Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe „MOD–TRANS-SERWIS” s.c. P. Przybyszewski, D. Przybyszewski, A.
Przybyłowski, Ł. Wiśniewski
87-500 Rypin, Rypałki Prywatne 40.
Uzasadnienie:
Wykonawca Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MOD–TRANS-SERWIS” s. c. P.
Przybyszewski, D. Przybyszewski,
A. Przybyłowski, Ł. Wiśniewski złożył ofertę w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na wykonanie zadania
pn. „Modernizacja zbiornika V 1000”. Zgodnie z rozdziałem VII ust. 1
pkt c SIWZ dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca zobowiązany był złożyć wykaz wykonanych w ciągu
ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte
wykonanie tych robót. Złożona oferta zawierała wykaz wykonanych robót
budowlanych ale nie odpowiadały one swoim rodzajem ani wartością
przedmiotowi zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca w trybie art. 26
ust. 3 Pzp został wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów, w terminie
do 30 lipca 2008 r. do godz. 10.00. Wykonawca dostarczył w wyznaczonym
terminie brakujące dokumenty
ale tylko jedna robota z przedstawionych w wykazie robót budowlanych oraz
tylko jedne referencje odpowiadają swoim rodzajem
i wartością przedmiotowi zamówienia a Zamawiający, zgodnie z Rozdziałem VI
ust. 2, żądał aby Wykonawca przedstawił co najmniej
2 roboty o podobnym zakresie i wartości. Mając na uwadze powyższe
okoliczności zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp Zamawiający wykluczył
Wykonawcę.
Prezes Zarządu Miejskiego Zakładu
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
mgr inż.
Dariusz Wojdat
|