MZGKsp. z o. o.

 

 

Przetargi

 :: Zakład Wodociągów i Kanalizacji :: Zakład Usług Komunalnych :: Dział Gospodarki Mieszkaniowej ::

Menu

 

  

Strona główna

 

Biuro Obsługi Klienta

 

Cenniki

 

Galeria zdjęć

 

Ośrodek rekreacyjny

 

Nieruchomości

 

Ekoedukacja

 

PRZETARGI AKTUALNE:

Dęblin, 19.03.2007r.

 

PRZETARG

 

Tytuł: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym poniżej 60 000 euro na wykonanie usługi polegającej na:

            „Wykonaniu studni awaryjnej nr IIIa komunalnego ujęcia wody w Dęblinie
ul. Jagiellońska”

 

Daty: Ogłoszenia: 19.03.2007 r.

          Składania:   04.04.2007 r., godz. 10.00

          Otwarcia:    04.04.2007 r., godz. 11.00

 

Treść: Prezes Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dęblinie w oparciu
o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163) ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na wykonanie usługi na:

 

„Wykonanie studni awaryjnej nr IIIa komunalnego ujęcia wody

w Dęblinie ul. Jagiellońska”

 

 

1.      Zamawiający:

      Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

      ul. 15 P.P. „Wilków” 3

      08-530 Dęblin

      NIP 716-25-15-927

      tel: (081) 883-01-03

      www.mzgk.pl

 

2.      Określenie trybu zamówienia:

      Przetarg nieograniczony

 

3.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

      www.mzgk.pl

 

4.      Określenie przedmiotu zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest:

„Wykonanie studni awaryjnej nr IIIa komunalnego ujęcia wody w Dęblinie ul. Jagiellońska”

 

5.      Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

 

6.      Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

7.      Termin wykonania zamówienia:

3 miesiące od daty zawarcia umowy

 

 

 

8.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty niezbędne do ich oceny:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.     Spełniają warunki określone w art. art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).

2.     Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).

W takim wypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

1.      Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenia niniejszego zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz
z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

2.      Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, określającą: strony umowy, przedmiot i cel działania, sposób ich współdziałania, czasookres obowiązywania umowy, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), obowiązki i uprawnienia wykonawców, pełnomocnika i jego uprawnienia.

3.      Do podmiotów występujących wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy.

4.      Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu
z postępowania. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
pkt 2 i 3, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy jakim dysponują Wykonawcy, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.

5.      Oferta musi być podpisana w sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.      Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

7.      Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

8.      Wypełniając dokumenty powołujące się na „wykonawcę" w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

 

Dokumenty jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia wymaganych warunków:

1.      Właściwie wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1.

2.       Właściwie wypełniony i podpisany kosztorys – załącznik nr 2.

3.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.

4.      Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 4.

5.      Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 5.

6.      Wykaz prac z zakresu odwiertu o podobnych parametrach z okresu ostatnich 3 lat – załącznik nr 6.

7.      Podpisany i wypełniony projekt umowy – załącznik nr 7.

 

9.      Informacje na temat wadium:

Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.

 

10.  Kryteria oceny i ich znaczenie:

Cena – 100%

 

11.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2 do dnia 04.04.2007 r., do godz. 10.00

 

12.  Termin związania ofertą:

30 dni liczonych od upływu terminu składania ofert.

 

13.  Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14.  Informacje o dynamicznym systemie zakupów oraz o zastosowaniu aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne.

 

 

 

 

 

                                                                                                        Prezes MZGK Sp. z o. o.

                                                                                                        mgr inż. Dariusz Wojdat

 

 

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1.
  3. Kosztorys – Załącznik Nr 2.
  4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 5.
  5. Projekt umowy – Załącznik Nr 7.
  6. Projekt prac geologicznych na wykonanie studni awaryjnej nr IIIa komunalnego ujęcia wody w Dęblinie ul. Jagiellońska – Załącznik Nr 8. - dostępne w siedzibie Spólki.